Ny distributør af Husk Puppies i Norden

Presseinformation

NY DISTRIBUTØR AF HUSH PUPPIES I NORDEN.

Bonvita Footwear Company overtager fra 2024 distributionen af Hush Puppies i Norden. Virksomheden der blev grundlagt i 1987, er en førende multibrand-distributør af sko og accessories med hovedsæde i København.

Gennem årene har Bonvita Footwear Company etableret sig som en pålidelig aktør indenfor branchen, og er dedikerede til at levere produkter af høj kvalitet med fokus på komfort og funktion. Selskabets brand portefølje omfatter både egne brands og nøje udvalgte distributørbrands.

”Overtagelsen af Hush Puppies repræsenterer et strategisk initiativ for at styrke vores nordiske tilstedeværelse, og vi er beærede over at bringe dette ikoniske brand til vores portefølje.” Siger CEO Henrik Hammer

”Med sloganet "Hush Puppies invented casual" har brandet været en foretrukken aktør inden for komfort og klassisk design siden 1958.
Vores engagement i at udvide Hush
Puppies' rækkevidde i Norden afspejler vores mål om at dyrke et veletableret globalt brand.”

Etableret i 1958, identificerede Hush Puppies behovet for komfortable sko, der kunne imødekomme kravene både på arbejdet og i fritiden. Deres ikoniske symbol, Hush Puppies-hunden, har opnået international anerkendelse, og sortimentet af komfortable flade sko, loafers og slip-ons fungerer som effektive løsninger for trætte fødder, også kendt som "barking dogs."

Hush Puppies er i positiv vækst på verdensplan og sælges i mere end 150 lande. Bonvita Footwear Company ser frem til at bidrage til denne positive udvikling på det nordiske marked.

For yderligere spørgsmål kontakt.

Henrik Hammer / CEO
hh@bonvita.dk