Jeg ved det godt - man må ikke tale om en kvindes alder, men det vælger jeg nu alligevel at gøre. For i dette tilfælde er det faktisk en del af fortællingen. For når der er tale om modebrands er der faktisk meget få - som efter 38 år, kan sige, at de stadigvæk er en attraktiv og veldrevet forretning.
Part Two blev stiftet tilbage i 1986 af Niels Martinsen og blev hurtigt èt af Danmarks mest populære brands sammen med brands som Matinique og InWear. En succes som blev fulgt op med en internationalisering og bred anerkendelse.
I 2014 blev Part Two solgt til DK Company og på det tidspunkt var Thomas Juul ansat i Part Two som Sales Manager. I 2015 blev Thomas så udnævnt til Brand Director og han har lige siden stået bagved en fantastik udvikling af Part Two.
Jeg har derfor inviteret Thomas ind til en snak om deres rejse og om hvordan, de har formået at holde fast i historien og den grundlæggende filosofi i en verden, der kræver konstant forandring og nyheder.
Hvordan har de undgået at blive ’glemt’ hos deres kunder og forbrugerne? Vi kommer selvfølgelig også omkring hvilke helt bevidst strategiske valg, de har måtte tage gennem årene og hvad de kommende år bringer.
God fornøjelse
Nikolai Klausen, direktør, MERK