I en tid præget af kompleksitet og paradokser stilles der i år skarpt på fremtidens største drivkraft: Vækst.
Udfordringerne er mange, fra inflation og en usikker verdensøkonomi til en presserende klimadagsorden, men mulighederne er endnu flere.
Det er nu vigtigere end nogensinde at forstå hvordan, vi kan balancere skala og ansvar, innovation og bæredygtighed, profit og etik.
De første navne til årets retailkonference præsenteres nu, og byder indenfor til et forum, hvor branchens fremmeste tænkere og aktører vil dele deres visioner, metoder og casestudier.
De første foredrag
Få styr på forretningsmodellen og driv væksten frem
Shopperstudier afdækker nye vækstmuligheder
Forbrugeradfærd og væksttrends i en ny verden
De første cases
Babysam – når man selv skaber væksten
Cold Hawai – revitalisering og storytelling
Inner beauty – et marked i vækst
Flere på vej...
Datoer
København den 23. april 2024
Aarhus den 25. april 2024
Priser pr. deltager
1-2 deltagere: DKK 3.200,-* (4.000,-)
3-4 deltagere: DKK 2.900,-* (3.500,-)
5+ deltagere: DKK 2.400.-* (3.000,-)
*First-mover rabat på 20% udløber 1. januar 2024