
Messen er kendt for sit imponerende udvalg af sko, tasker og lædervarer Made in Italy, og for sin unikke placering i den globale branchekalender.
Afholdt både i januar og juni giver EXPO Riva Schuh & Gardabags sine besøgende en tidlig indsigt i de nyeste trends, materialer og designs – og dermed en fordel i forhold til indkøb, produktion og kollektioner.
Siden 1960’erne har messen været et centralt samlingspunkt for indkøbere, producenter og professionelle,
og kombinerer det bedste af italiensk tradition med et internationalt udsyn: mere end 1000 udstillere fra 41 lande.
Du kan læse mere om messen på deres hjemmeside: https://exporivaschuh.it/en
Du kan også læse artiklen i Skomagasinet, hvor Direktør i Skobranchen.dk og MERK, Nikolai Klausen, som sidste år var afsted sammen med os, fortæller om messen: https://www.skobranchen.dk/media/1346/skomagasinet-2025-2-digital.pdf (ss.28-30)
Hvad tilbyder vi?
Danitacom sammensætter en skandinavisk delegation af indkøbere til messen i januar.
Som deltager får du adgang til et skræddersyet program med optimale rammer for B2B, netværk og forretningsudvikling.
Den eksklusive pakke (1 person pr. virksomhed) inkluderer bl.a.:
- Fly tur/retur
- Fire overnatninger på hotel (9.–13. januar)
- Transfer lufthavn* ↔ hotel
- Transfer hotel ↔ messe
- Adgang til Business Lounge med forfriskninger, frokost, wifi m.m.
- Adgang til Business Scout – personlig assistance ved udstillere og produkter
- Indgang til messen
NB: fra følgende lufthavne: Verona, Malpensa, Linate og Bergamo
Vil du med?
Læs mere om Buyer Programme i vedhæftet fil eller på følgende link, hvor du også kan tilmelde dig: https://mailchi.mp/danitacom/exporivaschuh
Deadline for at komme i betragtning er allerede den 7. november, så hvis du allerede nu synes det er en interessant mulighed for din forretning, så meld dig allerede i dag!
Tilmeldingen er ikke bindende, og det er messens arrangører, der foretager den endelige evaluering og udvælgelse af delegationens deltagere. Godkendte profiler får besked efter deadline.
