Dansk Erhverv | Mads Vagner Herlev luftede sin frustration på LinkedIn. Så væltede det ind med ligesindede og gode ideer

Mammashop oplever i stigende grad, at kunder klager over manglende pakker, selvom alt tyder på, at pakken er afleveret og modtaget.
Netbutikken er langt fra alene med udfordringen, lyder det fra Dansk Erhverv, som er opmærksomme på problematikken og opfordrer berørte medlemmer til at kontakte vores juridiske support ift. hvilke regler der gælder på området.

Hvad gør man, når en kunde siger, at pakken ikke er leveret eller mangler indhold, når alt tyder på, at pakken med alt indhold faktisk er blevet afleveret hos kunden?

Det dilemma står Mads Vagner Herlev som adm. direktør i Mammashop efterhånden i ret ofte. For hvor det tidligere skete højst én gnag om måneden, sker det nu cirka en gang om ugen, at en kunde henvender sig Mammshop og siger, at pakken ikke er kommet frem:

”Der er sket en tydelig stigning, og det er et superfrustrerende dilemma.”

Et stigende problem

Mammashop er langt fra den eneste butik, der kæmper med udfordringen. Det vidner kommentarporet til Mads Vagner Herlevs LinkedIn-opslag om udfordringen om - det er spækket med kommentarer fra netbutikker, som har haft lignende oplevelser.

Hos Dansk Erhverv vurderer e-handelsdirektør Niels Ralund også, at problemet er stigende.

Læs hele artiklen her