Selvbetjening: Sæt dine kunder i centrum i din omnichannelstrategi

Få indblik i dine muligheder og lær, hvor hurtigt du kan komme i gang med at inkorporere selvbetjening i din omnichannelstrategi til fordel for dine kunder og din forretning.

Med selvbetjening som en integreret del af din omnichannelstrategi, kan du komme endnu tættere på dine kunder. De gode kunderelationer er nemlig vigtige i krisetider med hård konkurrence.

Selvom en selvbetjeningsløsning kan lyde omstændigt, er der et hav af muligheder, hvad end du vil begynde implementeringen i morgen, om tre måneder eller et år.

Hvad får du ud af at deltage?

- En introduktion til de forskellige teknologier du kan bruge som fundament til en selvbetjeningsløsning.

- Netværk med andre, der også har eller overvejer at få en selvbetjeningsløsning.

- Direkte adgang til ekspert i selvbetjeningsløsninger, Kim Schultz, med mulighed for at stille spørgsmål og få rådgivning.

Tilmeld dig her