New Retail Day 2024 - København

I en tid præget af kompleksitet og paradokser stilles der i år skarpt på fremtidens største drivkraft: Vækst. Udfordringerne er mange, fra inflation og en usikker verdensøkonomi til en presserende klimadagsorden, men mulighederne er endnu flere.

Det er nu vigtigere end nogensinde at forstå, hvordan vi kan balancere skala og ansvar, innovation og bæredygtighed, profit og etik.
New Retail Day 2024 vil være en platform for at udforske disse mange aspekter af vækst. Der bydes indenfor til et forum, hvor branchens fremmeste tænkere og aktører vil dele deres visioner, metoder og casestudier.

Hvordan skaber vi vækst, der ikke blot øger bundlinjen, men også tilfører værdi til samfundet og minimerer vores miljømæssige fodaftryk?
Hvordan navigerer vi i det digitale landskab, hvor nye forretningsmodeller konstant udfordrer det etablerede?

Deltag i New Retail Day 2024, og få indblik i de strategier og værktøjer, der kan hjælpe din virksomhed til at vokse i en verden i forandring.

På retailkonferencen får du b.la.:

  • Unik indsigt i via dugfriske undersøgelser af forbrugeradfærden
  • Opdatering på de vigtigste trends i en brydningstid
  • Personlige fortællinger om iværksætteri og innovation
  • De mest innovative koncepter og kommunikationsformer
  • Innovative og inspirerende cases
  • Netværk og sparring med ligesindede
  • Udvalgte slides fra dagen tilsendt som pdf
  • GRATIS udgave af Retail Mega Mag 3 (værdi: 500 kr.)

På retailkonferencen vil adskillige inspirerende talere dele deres indsigt og erfaringer:

Få styr på forretningsmodellen og driv væksten frem - Thomas Ritter / Professor, Market Strategy & Business Development

Mød alle dem der skal skabe væksten. Dine kunder! - Jens Thrane-Møller / Partner, Marketsquare

Forbrugeradfærd og væksttrends i en ny verden - Louise Byg Kongsholm / Trendforsker, pej gruppen

Case: DK Company: Opskriften på vækst i både top- og bundlinje - Jens Obel / Medejer og CEO, DK Company Ikast og København

Case: Babysam - når man selv skaber væksten - Kenneth Willenbrack Nørgaard / CEO, BabySam A/S

Case: Wolt – når convenience giver vækst - Søren Meier Svendsen / General Manager, Wolt

Case: Cold Hawaii – revitalisering og storytelling - Mai Manaa / Udviklingschef, Destination Nordvestkysten

Case: Inner beauty - et marked i konstant vækst - Lars Holm Jensen / Direktør, A-apoteket

Tre nøgleområder for fremtidens kundeoplevelse - Kristoffer Okkels / Forretningsudvikler, Selvstændig

Flere på vej...

Pris:
Pr. deltager 

  • 1-2 deltagere: DKK 3.200,-* (4.000,-)
  • 3-4 deltagere: DKK 2.900,-* (3.500,-)
  • 5+ deltagere: DKK 2.400.-* (3.000,-)

*First-mover rabat på 20% udløber 1. januar 2024

Tilmeld dig her