Er du træt af at du hele tiden skal tage imod ordrer på telefon, mail og SMS? Har du tit tænkt, der må være en bedre løsning, men synes det tager for meget tid eller er for dyrt? Så er her muligheden for at få sparring og en mulighed for at få din egen B2B webshop.
Lars Olafsson, Founder og udvikleren bag Orderstep, kommer og fortæller omkring B2B salg med fokus på B2B webshop.
Hvilke fordele det kan give jer som virksomhed. Og hvordan det kan gøre jeres hverdag mere overskuelig.
Her er nogle af de ting vi kommer igennem:
- Praktisk hands-on med at lave en B2B webshop på Ordersteps platform.
- Hvilke fordele er der ved at have en B2B webshop.
- Do’s and Don’ts i forhold til B2B salg
Ordersteps platform er unik i forhold til andre platforme på markedet, da den giver mulighed for at samle alt B2B salg på én platform. Platformen gør det nemt at opsætte en B2B webshop og kan integreres til både PIM systemer og ERP.
Når du går fra workshoppen har du gratis adgang til din Orderstep konto i 3 måneder, og kan tage imod ordrer og bruge alle de andre features som platformen tilbyder. Efter de 3 måneder, kan du frit vælge at stoppe, eller du kan forsætte på en af de tiers som Orderstep tilbyder. Orderstep har en prismodel der følger virksomheden og deres omsætning.
Har man en meget lille omsætning er det muligt at fortsætte med at bruge Orderstep gratis, når omsætning vokser, eller der er behov for integrationer og mere brug af systemet, så er der meget fleksible priser. Og hvor man endda får rabat som medlem af Dansk Erhverv.